11/07/2009

İTİRAF


Tüm şeytanlarımla ben buydum, açtım..
Tüm vampirler ve gelinleriyle hepimiz aynı değil miyiz aşka KAN gibi susayan,
Bir yaşamı uzatmak istemeyen hangimiz gümüş ayın altında,
Kim bir yaşamı paylaşmak istemediğini söyleyecek kadar şeytanı bol olan..
Belki sen haklıydn, ama ben sandığının aksine hep yalnızdım..
Caddede durmuş sana haykırıyorum, kimse beni görmeksizin,yalnızca o ay ve şeytanlarım..
Bir zamanlar tenini bilen ellerim, artık seni görebilmek için Mesajlara sarıldı,
Aşkını görmezse kanına susadı şeytanlarım..
İntikam, pişmanlık, ihtiras değil bendeki karanlık,
Işığımı açman lazım görebilmen için, gümüş ay beni sadece saklar,
Ona asla itiraf etmedim, ona yalan söyledim sanaysa gerçekleri,
Beni beklemen gereken yerde peşime düştün,
Güzel kadın, beni geri çevirmediğin için tüm itiraflarım,
Tüm geçen yıllarca sen bilmesen de, sen sanmasan da seni unutmadım,
Belki bunları şeytanlarım yazdırıyor ama ben hala yalnızım
Ve bildiğin üzere ağustosu bekliyorum.

Arda ERDEM

Hiç yorum yok: